2011/06/08

وكالة الاهرام للاعلان

وكالة الاهرام للاعلان

من وائل حبيب في 09 يونيو، 2011‏، الساعة 03:50 صباحاً‏‏
بطبيعة عملى الادارى كان لى تعامل مع وكالة الاهرام للاعلان وانا فاكر كنت مدير لشئون الاعبين فى نادى البلديه وكن بنحصل من وكالة الاهرام على مبلغ بسيط على قد اسم النادى وكان الحاج محمود الشامى بعلاقته عمل عقد معقول بس كنت بشوف كابتن شوبير موجود هناك وكنت بشوف كابتن شوقى غريب وكابتن جوهر نبيل وكابتن فتحى مبروك وطبعا كابتن الخطيب وكابتن حسن حمدى والاستاذ وجيه والاستاذ ايهاب والاستاذ البحيرى انا فاكر والده كان رئيس هيئة استاد القاهره طبعا كل النجوم دى هى المسئوله عن وكالة الاهرام للاعلان وكانو بيعطونا كل موسم مع عم حسن اطقم مبارايات ودايما نستنا لبداية الموسم واول مباراه علشان الطقم يجيبه عم حسن ولو انت ادارى شاطر تروح بنفسك شركة اديداس عند الاستاذ خالد شحاته والاستاذ محمد السيد بس لاذم عم حسن يسلمك الملابس واحنا كن غلابه نستنى كمان لبس المدربين يعنى تشرتين على بنطلون وماشى حالك وعلى رأى الحاج عزت الغبارى المدير الادارى العجوز والخبره لنادى البلديه فصل يا عم وائل وكن بنفصل اقول يا حاج نجيب بنطلون كمان الرد جاهز الجزمه دياقه وابوك بيقلك فصل طيب وكان علشان اروح الوكاله اخذ شيك وسايط من ك/ زيزو ومن ك/فاروق وك/عادل طعيمه وك/محمد صلاح وك/طلعت يوسف وك/محمد عامروك/شاكر عبدالفتاح وك/عبد الرحيم محمد هؤولاء العظماء هم المديرين الفنيين الى شرفت بالعمل كادارى لشئون الاعبين معهم فى خلال اربع مواسم وبعدين انتقلت للعمل فى اسمنت السويس وبترول اسيوط والمقاولون العرب مع المحترم ك/محمد عامر وكان زميل الكفاح الله يرحمه مدير الكره بالمنصوره ك/سامح وهبه بس كان هو الصراحه شاطر عنى الله يرحمه واروح الساعه 9 وامشى مع الموظفين وارجع المحله يا اخوى خالى اليدين مفيش مره اصعب عليه انا بحكى ليه اما الزمالك والله كان الادارى او موظف الحسابات يجى يلاقى شيكاته جاهزه الكبير كبير ده كان بداية التعامل مع الاهرام سنة 2000/2001 المهم انا حابب اعرفكم الدنيا فى عالم الاعلانات ماشيه ازاى بفضل الله عندى معلومات كثيره بس الى انا مستغربله دفاع الكابتن شوبير على عقد الرعايه لنادى الاهلى هل هو لسه شغال فى الوكاله نفترض ان كابتن حسن حمدى فعلامش مستفيد سؤال هو بياخد عموله من الاهرام طبعا بياخد يبقى مستفيد هو عارف جايب اعلانات بكام وعارف حجم السوق الاعلانى ويعنى الشركه الى كانت موجوده فى المزايده ياعينى مش قدرين يزودو كمان مليون وقفو عند 140 مليون وخلاص ده كلام نفترض على كلام الكابتن شوبير الى انا بجبه وبقدره الوكاله عارفه وهو اكيد عارف المبلغ الحقيقى الى جاى من الاعلانات الهم هياخذه عليه العموله واكيد الضعف الهم مين الهم الى شغالين فى الوكاله واسيبكم على خير ولنا لقاء اخر ان شاء الله وائل حبيب واسف على الكتابه بالعاميه





ليست هناك تعليقات: